2e dag kaap de goede hoop - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Antoinetgessel - WaarBenJij.nu 2e dag kaap de goede hoop - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Antoinetgessel - WaarBenJij.nu

2e dag kaap de goede hoop

Door: Antoinetgessel

Blijf op de hoogte en volg

12 Maart 2011 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vanochtend vroeg een auto gehuurt en linksrijdend naar kaap de goede hoop vertrokken. Anne Heleen wilde wel rijden nadat afgelopen week mijn auto in de prak is gereden was ik wel erg blij dat zij wilde rijden. Als eerste zijn we naar de pinguins gereden.. Die waren prachtig. Volgens ons zijn dit de meest gefotografeerde pinguins van de wereld. Daniel en Daan zijn hier gaan zwemmen tussen de pinguins. Vervolgens zijn we onderweg veel bavianen tegengekomen. Deze behoren erg gevaarlijk te zijn, gelukkig laten ze zich wel fotograferen. Kaap de goede hoop was overweldigend. wat een uitzicht en wat een mooie branding. We hebben ons de afgelopen dagen wel heel erg verbaasd over deze kant van afrika. Zo schoon rustig en mooi. Dat is wel heel anders dan wij gewend zijn van onze afrikareizen. Maar die kant gaan we ongetwijfeld nog wel zien, wanneer we gaan werken in plaats van vakantievieren. We genieten er wel enorm van.

Liefs Anne Heleen en Antoinet

  • 13 Maart 2011 - 15:10

    Floris Beernink:

    heee moedertje en tante en neef

    als ik dit zo lees hebben jullie het daar geweldig ik ben wel heel erg jaloers maarja ik moet mijn school zien te halen dus misschien na mn examens ;)
    en ik zag ook dat jullie mijn broertjes hebben ontmoet ja ik weet het ze lijken sprekend op mij en ik op hun natuurlijk.

    nou heeel veeel plezier nog ik zit hier nog wel even in het eindelijk aardig warme nederland

    liefs Floris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Feb. 2011
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 6402

Voorgaande reizen:

10 Maart 2011 - 22 Maart 2011

kaapstad

Landen bezocht: