1e dag in kaapstad - Reisverslag uit Roden, Nederland van Antoinetgessel - WaarBenJij.nu 1e dag in kaapstad - Reisverslag uit Roden, Nederland van Antoinetgessel - WaarBenJij.nu

1e dag in kaapstad

Door: Antoinetgessel

11 Maart 2011 | Nederland, Roden

we zijn vanochtend vroeg opgestaan om met een taxibusjes naar het centrum van kaapstad te gaan. Het was zeer druk en chaotisch op de weg, zoals dit in heel afrika in grote steden is. Veel auto's van alle kanten, lastig als je niet gewend bent aan linksrijdende auto's je kijkt steeds de verkeerde kant op. Het centrum wad erg groot en indrukwekkend maar wel erg gezellig. Nadat we hier hebben rondgekeken en wat hebben gegeten zijn we naar waterfront gegaan. Vond ik erg decadent en. Vervolgens hebben we de taxi genomen naar het botanische park Kirstenbos gegaan. Een prachtig park met veel parelhoenders en ibissen. Onderweg hebben we de eerste zebra's en impala's gezien. Vlak langs de snelweg. Een rare ervaring. Nadat we net sushi hebben gegeten zijn we weer terug in de lodge. Veel indrukken zo'n eerste dag. Morgen gaan we naar Kaap de goede hoop en een apenpark. Ik ben benieuwd.

Liefs Antoinet

• 11 Maart 2011 - 20:10

David Beernink:

Leuk om je verslag te lezen. De jongens komen net binnen van tennis, Floris gaat straks naar Dylan die jarig is. Wat een overgang van hier naar daar, Lucas zegt net dat hij ook zebra's wil zien na het lezen van je verhaal. In Japan is een enorme aardbeving geweest met enorme tsunamis tot gevolg met catastrofale schade. Ik weet niet in hoeverre jullie het nieuws daar volgen, maar de golven reiken tot aan N-Amerika.
    Morgen weer lekker langs de lijn bij Lucas zijn voetbal. He lieverd maak maar mooie foto's, kijk uit naar je volgende verslag. Veel liefs David