Vogelpark Houtbaai - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Antoinetgessel - WaarBenJij.nu Vogelpark Houtbaai - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Antoinetgessel - WaarBenJij.nu

Vogelpark Houtbaai

Door: Antoinetgessel

15 Maart 2011 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag zijn we naar Houtbaai gegaan waar het grootste vogelpark van Afrika is gehuisvest. Hier worden de vogels opgevangen die gewond zijn of gevonden worden. Allerlei soorten vogels in alle formaten en kleuren zijn hier te vinden. Ook een verdwaalde Jan van Gent die erg ongelukkig keek en zich afvroeg"wat doe ik hier". Zoals op de foto's te zien zijn er ook (weer) aapjes. Geweldig om bij te zitten en ze zijn heerlijk zacht.
Vervolgens hebben door de bergen verder gereden en ons wederom verwonderd over het landschap en de schoonheid van de natuur hier. Vanavond gegeten met Brian en Lesley. De mensen hebben Daniel de eerste 2 weken opgevangen. Was erg gezellig en prettig.
Morgen gaan we als echte hollanders weer vroeg op stap. Ja ja er moet wel gewerkt worden, ook wanneer we vakantie hebben.
A&A on tour!!!!!

• 15 Augustus 2015 - 19:08

Mieke Waegemans:

Hallo wij willen ook graag naar het vogelpark in houtbay.......kunnen wij er naartoe met een my city bus zo ja welke nummer moeten wij dan nemen in tamboerskloof kaapstad??